Nieuwsbrief / e-mailmarketing

Steeds weer even de aandacht van je klant

“Ik wist niet dat jullie dat ook deden”. Dit is misschien wel de meest pijnlijke klantopmerking. En toch is het een veel voorkomende situatie. Dat biedt kansen om bij bestaande klanten en relaties cross- en upsell mogelijkheden te benutten. Door middel van een periodieke nieuwsbrief of e-mailmarketing breng je jullie aanbod steeds weer even onder de aandacht.

In de vluchtigheid van social media biedt e-mailmarketing nog steeds een stevige verbinding met je klanten. Bovendien zijn de inschrijvingen voor je nieuwsbrief een database die je volledig in eigen beheer hebt. Een commerciële basis waar je altijd op terug kunt vallen.

In de opbouw van de nieuwsbrieven die wij verzorgen proberen we ook altijd een vorm van interactie in te richten. Door lezers uit te nodigen tot een contactmoment, zonder dat het direct dwingend wordt. Je kunt het initiatief rustig bij de ontvanger laten. Wanneer iemand doorklikt op een artikel, kun je dat doormeten en op basis van die inzichten in het gedrag verdere acties plannen.

Een nieuwsbrief in combinatie met social media of andere technieken kan wel heel krachtig werken. Een link naar de website voor een uitgebreidere versie van het bericht of de mogelijkheid om berichten te delen op social media. Dat maakt het bereik alleen maar groter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van A5tien?

Eén keer per kwartaal delen wij een overzicht van recente projecten en inspirerende artikelen. Laat hieronder je gegevens achter en je ontvangt automatisch onze eerst volgende nieuwsbrief.

Nieuwsbrief / e-mailmarketing

De kracht van regelmaat

Wanneer intern de tijd of expertise ontbreekt om een periodieke nieuwsbrief op te stellen, kunnen wij je helpen. We zorgen voor regelmaat, want dat versterkt het effect van een nieuwsbrief of e-mailmarketing. We plannen interviews, schrijven de teksten, maken de layout en regelen de verspreiding. Eventueel kunnen wij ook voorzien in fotografie of videoproductie. Meer weten? Laat je gegevens achter via het contactformulier of neem telefonisch contact op.

Ton_Oosterwijk_A5tien_B2Bmerkstrategie